::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

ads ads

تعداد بازدید : 9
نویسنده پیام
azita20
آفلاین



ارسال‌ها: 20
عضویت: 11 /3 /1395
تشکر شده: 2
آنچه بايد در مورد کانال، گروه و سوپر گروه در تلگرام بدانيد

تلگرام درست از زماني که راه‌‌اندازي شده با بروزرساني‌هاي متعدد، همه‌ي کاربران را هيجان‌زده کرده است. بد نيست به عنوان يک کاربر تلگرامي، بيشتر درباره‌ي اين سرويس رايگان و امن بدانيد. ‌‌

تفاوت گروه با سوپرگروه و کانال
گروه (Group) در تلگرام، امکاني است که مي‌توانيد از طريق آن، به‌راحتي يک اجتماع ??? نفري تشکيل دهيد و به تعامل با يکديگر بپردازيد. امکان ارسال فايل و پاسخ بر روي پيام‌هاي شخصي افراد، همچنين ارسال پيام صوتي از ويژگي‌هاي گروه است.

زماني که يک گروه، به اندازه‌ي ??? نفر برسد، شما مي‌توانيد با استفاده از امکانات تلگرام، گروه را به سوپرگروه (Supergroup) ارتقا دهيد. زماني که گروه تبديل به سوپرگروه شود، مي‌توان تعداد کاربران را تا ???? نفر افزايش داد. اگر مدير گروه، پيامي را در سوپرگروه پاک کند، ديگر اعضا نيز نمي‌توانند آن را مشاهده کنند. تمام کاربران امکان ارسال مطالب در سوپرگروه را خواهند داشت.

در گروه و سوپرگروه، امکان تعامل دو طرفه وجود دارد، اما وقتي بخواهيد طي يک ارتباط يک طرفه، با کاربران در تماس باشيد مي‌توانيد از امکان کانال (Channel) استفاده کنيد. تعداد اعضاي کانال نامحدود است و مي‌توانيد با لينک عضويت مستقيم، افراد را به کانال فراخواني کنيد. مدير ارشد کانال، تنها قادر است به‌طور دستي تا ??? کاربر را به کانال بيفزايد و بقيه‌ي اعضا بايد با لينک عضويت وارد کانال شوند. ارسال هر گونه فايل در کانال توسط ادمين اصلي و مدير‌هاي تراز دوم، فراهم است. هر گونه پيامي که بعد از ارسال از کانال پاک شود براي مدير ارشد، ديگر مديران و کاربران غيرقابل‌نمايش خواهد بود.
‌‌
چگونه گروه را به سوپرگروه تبديل کنيم؟
براي اين کار کافي است که به بخش اطلاعات گروهي که تعداد اعضاي آن به ??? رسيده است، برويد. در چنين شرايطي، امکان Upgrade to Supergroup فعال است. با کليک بر اين گزينه، گروه به سوپرگروه تبديل مي‌شود. روال تصويري ارتقاي گروه به سوپرگروه به‌صورت زير است:

در سوپرگروه مي‌توان تعداد کاربران را تا ???? نفر افزايش داد

در اينجا مي‌بايست بر روي دکمه‌ي آبي بالا کليک کنيد تا پيام دريافت تاييد از شما نمايان شود:

افراد در سوپرگروه، بر اساس ميزان فعاليت و فعاليت اخير خود مرتب‌سازي شده‌اند

بعد از دريافت اين پيام بر روي OK کليک کنيد تا سوپرگروه ايجاد شده و پيام موفقيت نظير اين پيام براي شما ظاهر شود:


امکان عضويت اعضا در سوپرگروه تنها توسط ادمين ارشد و لينک عضويت امکان‌پذير است

حالا گروه شما به سوپرگروه تبديل شده است. با ايجاد سوپرگروه، اعضاي جديد قادر خواهند بود تمام مطالب گذشته‌ي گروه را مشاهده کنند همچنين سوپرگروه به‌طور معمول MUTE است. اعلان‌هاي مربوط به عضويت اعضا و ترک گروه توسط اعضا نيز غيرفعال است.

از ديگر تغييرات سوپرگروه که به مذاق بسياري از افراد خوشايند نيست مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:
1- در سوپر گروه، برخلاف گروه، امکان مشاهده‌ي افراد آنلاين و آخرين زمان بازديد آن‌ها وجود ندارد.

2- افراد در سوپرگروه، بر اساس ميزان فعاليت و فعاليت اخير خود مرتب‌سازي شده‌اند؛ در گروه، مرتب‌سازي بر اساس آخرين زمان بازديد افراد صورت مي‌گيرد.

3- همچنين در سوپرگروه افراد تنها مي‌توانند پيام‌هاي خود را پاک کنند. از همه مهم‌تر امکان عضويت اعضا تنها توسط ادمين ارشد و لينک عضويت امکان‌پذير است.
دوشنبه 24 خرداد 1395 - 18:52
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !