::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

ads ads

تعداد بازدید : 5
نویسنده پیام
nazaninzahra91
آفلاین



ارسال‌ها: 2
عضویت: 14 /4 /1395
تشکر شده: 1
هتل فور سیزن بسفر استانبول
هتل فور سیزن بسفر استانبول

شهر استانبول سالانه میزبان بسیاری از گردشگران می باشد لذا برای اقامت این مسافران هتل های متعددی در نظر گرفته شده است در این میان هتل های لوکس متعددی در این شهر وجود دارد که از آن جمله می توان به هتل فور سیزن بسفر استانبول اشاره کرد این هتل مانند هتل چراغان پالاس یکی از لوکس ترین هتل های ۵ ستاره ترکیه می باشد و قبلا یکی از کاخ های عثمانی در قرن نوزدهم میلادی و محل اقامت امپراتوران استانبول بوده و در سال ۲۰۰۸ به یک هتل مدرن تبدیل گشته است. این هتل ترکیبی از معماری باشکوه عثمانی و مهمان نوازی ترکی را همراه با کامل ترین امکانات ارائه می دهد.



هتل فور سیزن بسفر که یکی از هتل های گروه فور سیزن می باشد در امتداد تنگه بسفر در اسکله و محله بشیکتاش واقع شده و مسجد آبی، بازار ادویه و مسجد سلیمانیه که از جاذبه های گردشگری استانبول هستند در فاصله ای کمتر از ۱ کیلومتری هتل واقع شده اند همچنین با یک پیاده روی کمتر از ۳۰ دقیقه می توان به پل بسفر و میدان تکسیم دسترسی داشت.این هتل ۵ ستاره در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۱۷۰ اتاق مطبوع می باشد و همه اتاق ها از محیطی آرام و دکوراسیونی زیبا برخوردار هستند تلویزیون پلاسما با کانال های ماهواره ای و دی وی دی پلیر موجود است و همه اتاق ها به گاو صندوق، میز، تخت اضافی تاشو، وای فای رایگان، بطری آب رایگان، قند های گیاهی، گهواره، یخچال، روم سرویس ۲۴ ساعته و سشوار مجهز شده اند همچنین حمام اختصاصی با وان، دوش و لوازم بهداشتی رایگان در دسترس است. اقامت در این اتاق ها می تواند به یکی از خاطرات فراموش نشدنی سفر تبدیل گردد.



امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول
در میان هتل های استانبول، هتل فور سیزن بسفر سعی دارد که بهترین امکانات و خدمات در اختیار گردشگران قرار دهد تا اقامتی آرام در هتل داشته باشند. تراس آفتابگیر، باغ، استخر در فضای باز با چشم اندازی از تنگه بسفر، چتر و صندلی های آفتاب در هتل موجود است همچنین مرکز اسپا با مساحتی ۲۱۰۰ متر مربعی به سبک ترکی و با کاشی های معرق رنگی طراحی شده و امکانات و خدماتی کامل مانند سونا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده با آفتابگیر، جکوزی، انواع ماساژ ها و درمان های بدن و صورت، آروماتراپی و آیورودا را ارائه می دهد. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته ورزش کنند.



یک مرکز بیزنس ۲۴ ساعته در هتل واقع شده و در آن تلفن همراه، کامپیوتر و اینترنت با سرعت بالا تعبیه شده است همچنین ۶ اتاق میتینگ با ظرفیت ۵۰۰ نفر در نظر گرفته شده است و مرکز ضیافت و جشن مجموعه گنجایش ۱۰۰۰ نفر را دارد و باغ عروسی در دسترس است.رستوران های هتل در وعده های مختلف از مهمانان پذیرایی می کنند و رستوران آکوا هتل با تراس های مشرف به تنگه بسفر غذا های مدیترانه ای به همراه غذا های خاص ترکی و ایتالیایی سرو می کند و مهمانان می توانند در لابی هتل چای و قهوه میل کنند و از روزنامه و اینترنت وای فای رایگان در لابی استفاده کنند.



از مهم ترین خدمات هتل می توان به میز جلو ۲۴ ساعته، پارکینگ نوکر با هزینه اضافی، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، صندوق امانات در پذیرش، نظافت روزانه اتاق ها، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، صرافی، میز تور، خدمات تهیه بلیط، دستگاه خودپرداز و خدمات دربان اشاره کرد.

اطلاعات هتل فور سیزن بسفر استانبول
تلفن هتل: ۹۰۲۱۲۳۸۱۴۰۰۰+
آدرس هتل: Ciragan Cad. No. 28, Istanbul, Istanbul, 34349, Turkey
وب سایت هتل: /http://www.fourseasons.com/bosphorus
موقعیت هتل: Istanbul




دوشنبه 14 تیر 1395 - 20:42
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
1 کاربر از nazaninzahra91 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند : network ,



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !